loading...
فروشگاه اینترنتی گل و گیاه
کافه گلدون بازدید : 23 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

برند به علامت و نشانه‌ای گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان محصولات و یا خدمات یک شرکت را شناخت. در حال حاضر تمامی شرکت‌ ها به این قابلیت مجهز هستند و دلیل اصلی آن نیز شناخته شدن بیشتر و در نتیجه به سود رسیدن است. پر واضح است که علامت برند بر روی محصولات به چاپ می‌رسد و به مصرف کنندگان این هشدار را می‌دهد که محصولات مورد استفاده‌‌شان به کدام شرکت تعلق دارد.

اگر در حال حاضر شما هم شرکتی را راه‌اندازی کرده‌اید و در گیر و دار انتخاب نام برند یا علامت تجاری مختص به آن هستید، حتماً این مقاله را دنبال کنید. در واقع ما قصد داریم در خصوص اینکه چرا باید از مشاوران متخصص در زمینه انتخاب نام برند و علامت تجاری کمک بگیرید، صحبت کنیم. در همین ابتدا نیز عرض کنیم که از جمله بهترین موسسه‌های مربوط به مشاوره ثبت برند، هانا ثبت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

[f]

مشاوره ثبت برند و علامت تجاری

همانطور که می‌دانید ثبت برند باعث به رسمیت شناختن شرکت‌ها و محصولات آنها خواهد شد، به همین دلیل است که از اولین اقدامات مدیران شرکت‌ها ثبت برند یا علامت تجاری خواهد بود. اما اگر طریقه‌ی ثبت برند را نمی‌دانید، باید از متخصصین امر مشاوره بگیرید. در مشاوره‌هایی که تیم هانا ثبت به شما ارائه می‌دهد موارد بسیار ارزشمندی وجود دارد که از جمله مهمترین آنها از قرار زیر است:

  • چه برندها یا نشانه‌ها اجازه ثبت شدن دارند؟
  • مراحل قدم به قدم ثبت برند یا علامت تجاری چیست؟
  • مدارک مورد استفاده برای ثبت برند چه می‌تواند باشد؟

دقت کنید که هر یک از موارد عنوان شده در بالا به توضیحات مفصلی نیاز دارند. لذا اگر می‌خواهید در جریان کامل چگونگی ثبت برند باشید، حتماً از یک تیم مشاوره ثبت برند کمک بگیرید.

مشاوره ثبت کارت بازرگانی

زمانی که یک شرکت قصد دارد در زمینه‌ی صادرات و واردات فعالیت کند، نیاز به درخواست کارت بازرگانی خواهد داشت. طبیعتاً اگر برای اولین بار قصد داشته باشید چنین فعالیتی را آغاز کنید، به طور حتم از جزئیات دریافت چنین کارتی بی اطلاع خواهید بود. توصیه‌ی ما برای این منظور استفاده از مشاوران و راهنمایی‌های یک تیم با تجربه است.

از مزیت‌هایی که بعد از دریافت کارت بازرگانی از آنها برخوردار خواهید شد، می‌توان به عضویت در اتاق بازرگانی، وارد و صادر کردن محصولات از منطقه‌های آزاد تجاری و اجازه ثبت و ترخیص کالا توسط شرکت اشاره کرد.

احتمالاً برایتان سوال پیش آمده باشد که چه شرکت‌هایی می‌توانند کارت بازرگانی داشته باشند که باید بگوییم که در واقع همه‌ی شرکت‌ها اعم از افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از این کارت استفاده کنند. با این حال ثبت کارت بازرگانی دارای یک‌سری شرایط است که توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه هانا ثبت که در این رابطه اطلاعات خوبی دارند، صحبت کنید.

[f]

مشاوره مدت زمان ثبت علامت تجاری

نمی‌توان زمان مشخصی برای حصول نتیجه جهت دریافت هر یک از موارد با اهمیت ثبت برند یا ثبت کارت بازرگانی تعیین کرد. با این حال اگر می‌خواهید روال کار دریافت علامت تجاری یا کارت بازرگانی با سرعت بیشتری انجام شود، باید از موسسات ثبت علامت تجاری درخواست راهنمایی و مشاوره کنید.

شرکت ثبت هانا با توجه به اینکه از افراد خبره استفاده می‌کند توانایی کسب علامت تجاری در مدت زمان کوتاه را نیز دارد. با این حال اگر هر سوال و درخواست دیگری در خصوص شرایط دریافت علامت تجاری دارید، می‌توانید با مشاوران هانا ثبت تماس حاصل فرمایید.

هزینه‌های ثبت برند

مشاوره در خصوص اطلاع از هزینه ‌های ثبت برند از پر تکرارترین مواردی است که در موسسات مختلف از مشاوران سوال می‌شود. با توجه به اینکه هزینه‌های ثبت شرکت و دیگر موارد مربوط به آن روز به روز در حال افزایش است، بهتر است در این زمینه، قبل از اینکه کاری انجام دهید، به طور کامل از تمامی هزینه‌ها آگاه شوید.

به طور خلاصه هزینه‌هایی که باید برای ثبت برند در نظر گرفت مربوط به هزینه ثبت اظهارنامه، هزینه آگهی تقاضای ثبت برند، هزینه حق الثبت برند، هزینه آگهی ثبت برند در روزنامه رسمی بوده که البته هر کدامشان نیاز به توضیح دارند که توصیه می‌کنیم حتماً از کارشناسان امر در این زمینه کمک بگیرید.

جمع بندی

همانطور که تا الان حتماً متوجه شده‎اید برای ثبت برند باید موارد زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهمترین آنها قبل از هر گونه اقدامی، مشاوره گرفتن از افراد با تجربه است. پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاوره از تیم تخصصی هانا ثبت استفاده کنید. دو دلیل برای این پیشنهاد وجود دارد. اول اینکه رضایت حداکثری مراجعین به این تیم گویای کیفیت کار تیم هانا ثبت است و دوم هزینه‌ی بسیار معقولی است که هانا ثبت برای انجام کارهای اداری ثبت برند در نظر گرفته است.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

 

مشاوره ثبت برند

 

مشاوره ثبت برند

 

 

کافه گلدون بازدید : 24 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

بهترین مشاوره ثبت شرکت

 

برای به ثبت رساندن شرکت، موسسات زیادی وجود دارد که خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهند. در واقع بسیاری از افراد قصد دارند شرکت مورد نظر خود را افتتاح کنند اما مشکل اساسی آنها بعد از راه‌اندازی شرکت، چگونگی به ثبت رساندن آن است. این مشکل می‌تواند ناشی از بی اطلاعی در خصوص چگونگی روند انجام ثبت شرکت باشد و یا نداشتن زمان کافی برای انجام کارهای اداری آن؛ که در این صورت موسسات مختلف با دریافت هزینه‌های ناچیز تمامی کارهای ثبت شرکت را بر عهده می‌گیرند که هانا ثبت از جمله‌ی این موسسات است.

همانطور که می‌دانید ثبت شرکت یکی از مهمترین مواردی است که مدیران شرکت‌ها برای قانونی کار کردن و همچنین شناساندن شرکت به آحاد مردم، نیاز به انجام آن دارند. اگر در حال حاضر نیاز به ثبت شرکت دارید و نمی‌دانید که از کجا شروع کنید و یا حتی اطلاعی از مدارکی که باید تهیه کنید، ندارید، این مقاله را مطالعه کنید تا با بهترین مشاوره ثبت شرکت آشنا شوید.

مشاوره رایگان تلفنی

برای ثبت شرکت دو راه وجود دارد. اول اینکه تمامی کارهای به ثبت رسیدن شرکت؛ به شخصه توسط مدیران یا همکاران شرکت انجام شود که این موضوع با توجه به اینکه نیاز به زمان دارد، ممکن است وقت‌گیر باشد و یا تمامی کارها به موسسات ثبت شرکت واگذار شود.

در صورتی که بخواهید انجام این کار را به چنین موسساتی بسپارید، لازم است که در ابتدای امر، به صورت کامل مشاوره انجام دهید. به هر حال ثبت شرکت دغدغه‌های خاص خودش را دارد و باید تمامی موارد مربوط به آن با مدیران شرکت در میان گذاشته شود.

برای این منظور می‌توانید به صورت کاملاً رایگان از مشاوره‌ های ثبت شرکت هانا ثبت بهترین مشاوره ثبت شرکت استفاده کنید. مشورت با افراد متخصص می‌تواند این اطمینان خاطر را برای شما ایجاد کند که در مدت زمان مناسب و به طور کاملاً دقیق، تمامی امور مربوط به ثبت شرکت انجام شود. در نظر داشته باشید که مشاوره تلفنی هانا ثبت فقط مختص به ثبت شرکت نیست و در زمینه‌های دیگری مانند ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت و یا حتی دریافت کارت بازرگانی نیز می‌توانید به صورت تلفنی از مشاوران هانا ثبت استفاده کنید.

[f]

مشاوره مراحل ثبت شرکت

همانطور که گفتیم برای به ثبت رسیدن شرکت باید یک‌سری موارد اولیه آماده باشد. البته این موضوع را به طور دقیق‌تر می‌توانید از موسسات ثبت شرکت سوال کنید. به طور مثال شرکت هانا ثبت به صورت تلفنی تمامی جزئیات مربوط به چگونگی ثبت شرکت و همچنین مدارک مورد نیاز آن را به طور کامل توضیح خواهد داد.

در این بین هر گونه سوال دیگری را نیز می‌توانید از مشاوران هانا ثبت بپرسید. اما به طور کلی مشخص کردن نوع فعالیت شرکت، انتخاب شرکا، تعیین بودجه، مشخص کردن نام شرکت، معرفی اعضای هیئت مدیره و تعیین وظایف آنها و همچنین تکمیل مدارک ثبت شرکت به جهت انجام کارهای اداری ثبت شرکت الزامی است. از جمله مدارکی که باید آن را در اختیار مشاوران موسسات ثبت شرکت برای طی شدن روال اداری کار قرار دهید، به قرار زیر است:

  • تحویل تقاضانامه شرکت (امضا شده)
  • تحویل شرکت‌نامه و اساسنامه شرکت (امضا شده)
  • تحویل اصل مجوز شرکت
  • تحویل صورتجلسه هیئت مدیره (دونسخه)

مشاوره ثبت تغییرات شرکت

یکی از مهمترین و حساس‌ترین اقداماتی که ممکن است برای همه شرکت‌ها تصور کرد، ثبت تغییرات شرکت است. هر شرکت ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تغییر اساسنامه، تغییر در سرمایه، تمدید مدت زمان شرکت یا انحلال آن و یا حتی تغییر نام شرکت و یا مدیران را داشته باشد که در این صورت برای انجام هر یک از موارد گفته شده نیاز به آماده کردن یک‌سری مدارک خواهد بود که در صورتی که از آن بی اطلاع باشید، باید از موسسات ثبت شرکت مانند هانا ثبت مشاوره بگیرید.

در واقع مشاوره ثبت تغییرات شرکت می‌تواند شما را در چگونگی انجام آن راهنمایی کند. برای این منظور نیازی به مراجعه به موسسه هانا ثبت نخواهد بود و کافی است که با شماره تما‌س‌های موجود در وب‌سایت هانا ثبت با مشاورین سایت که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مراجعین هستند، تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که تیم تخصصی هانا ثبت با در اختیار داشتن یک تیم تخصصی تمامی موارد مربو به ثبت شرکت را در کمترین زمان ممکن حل و فصل می‌کند.

[f]

جمع بندی

به طور کلی انجام کارهای اداری ثبت شرکت وقت‌گیر است و اگر تخصصی در این زمینه وجود نداشته باشد، ممکن است ماه‌ها سپری شود تا شاید به مقصود خود برسیم. از این رو وجود موسسات مختلف مانند هانا ثبت می‌تواند در این امر کمک شایانی به مدیران شرکت‌ها کند.

مسلماً اگر شما هم قصد دارید شرکتی را به ثبت برسانید و یا دیگر کارهای اداری آن را انجام دهید، توصیه می‌کنیم که حتماً از یک تیم معتبر استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از تیم باتجربه‌ی هانا ثبت است. می‌توانید برای مشاوره ثبت شرکت با مشاوران این تیم تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و به صورت کامل، مراحل انجام کار را برای‌تان روشن کنند.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

 

بهترین مشاوره ثبت شرکت

 

بهترین مشاوره ثبت شرکت

کافه گلدون بازدید : 24 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

تغییر آدرس شرکت ثبت شده

 

زمانی که یک شرکت تأسیس می‌شود مطابق با بند 3 اساسنامه شرکت، آدرس به صورت دقیق در آن قید می‌شود. زمانی که بنا به دلایل مختلف شخص بخواهد مکان فیزیکی شرکت را تغییر دهد باید مراحل تغییر آدرس شرکت را دنبال کند. مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود است و بدون توجه کردن به نکات قانونی نمی‌توان آدرس شرکت را تغییر داد.

برای این که مالک یک شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود بتواند آدرس شرکت را تغییر دهد باید سهامداران و شرکا طی یک جلسه فوری، صورت جلسه مناسبی تهیه کنند تا بتوانند نسبت به تغییر آدرس شرکت اقدام کنند. اگر می‌خواهید مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده را بدانید با ما همراه باشید.

مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده

همان طور که در مقدمه به آن اشاره شد برای تغییر آدرس شرکت تشکیل جلسه سهامداران و یا شرکا ضروری است و در طی جلسه باید یک صورت جلسه مناسب با نام مجمع عمومی فوق‌العاده جهت تغییر آدرس شرکت برگزار شود. در برخی از شرکت‌های سهامی خاص و یا شرکت‌های با مسئولیت محدود این موضوع به هیئت مدیره واگذار می‌شود. در این صورت هیئت مدیره با توجه به صلاح‌دید خود می‌تواند آدرس شرکت را تغییر دهد لذا در مجموع تصمیم نهایی، توسط مجمع عمومی فوق‌العاده قابل اجرا است.

مراحل تغییر آدرس شرکت برای شرکت‌های مختلف متفاوت است و در طول زمان ممکن است دست‌خوش تغییرات شود. تغییرات قانونی صورت گرفته لازم الاجراست و این تغییرات در وب سایت ثبت شرکت ‌ها لحاظ می‌شود. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که مدارک و مراحل لازم جهت تغییر آدرس شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود به شرح زیر است:

[f]

تغییر آدرس شرکت سهامی خاص

  • اعلام تصمیم قطعی هیئت مدیره مبنی بر تغییر آدرس شرکت و تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده با تمامی اعضاء
  • تأیید صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده که به تأیید اعضا و شرکا رسیده باشد
  • توجه کردن به تشریفات قانونی و اساسنامه شرکت
  • زمانی که تغییر آدرس شرکت به صورت کامل به هیئت مدیره سپرده شود تمامی مراحل تا انتقال کامل توسط هیئت مدیره قابل انجام است

تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

  • اعلام یک تاریخ مناسب برای تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده با کلیه اعضای شرکا
  • تنظیم صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده که به تأیید و امضاء تمامی شرکا رسیده باشد
  • در صورت زیاد بودن شرکا طبق قانون ماده 109 تجارت، یک هیات ناظر انتخاب شده و اسامی شرکا را تنظیم می‌کند که افراد منتخب باید صورت جلسه را تأیید و امضاء کنند
  • صورت جلسه امضاء شده حداکثر یک ماه پس از تشکیل مجمع باید به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل داده شود
  • زمانی که تغییر آدرس شرکت به صورت کامل به هیئت مدیره سپرده شود تمامی مراحل تا انتقال کامل توسط هیئت مدیره قابل انجام است

[f]

نکات کلیدی در مورد نگارش صورت جلسه

برخی از نکات مهم در رابطه با صورت جلسه تغییر آدرس شرکت وجود داشته که دارای اهمیت است که به شرح زیر است:

  • صورت جلسه باید بر روی سربرگ شخصیت حقوقی تهیه و به امضاء و تأیید سایر افراد برسد
  • صورت جلسه باید در سه نسخه رسمی صادر شده و مورد مهر و امضاء اعضاء قرار گیرد
  • اگر تغییر آدرس شرکت ثبت شده از یک خیابان به خیابان دیگر است تنها وجود یک صورت جلسه کفایت می‌کند
  • در صورت‌جلسه باید نام شرکا به همراه میزان سهام آن‌ها به درستی قید شود
  • در صورت زیاد بودن تعداد اعضا و شرکا تشکیل یک هیات ناظر مرکب از سه نفر ضروری است

خلاصه مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده

به صورت کلی می‌توان بیان کرد که تغییر آدرس ثبت شده نیاز به پیگیری‌های قانونی داشته و خلاصه مراحل آن به شرح زیر است:

  • تنظیم صورت جلسه و امضا اعضای هیئت مدیره و شرکا
  • مراجعه به وب سایت ثبت شرکت‌ها و اعلام درخواست تغییر آدرس شرکت
  • پر کردن فرم‌های مربوطه و بارگذاری مدارک خواسته شده
  • ارسال مدارک به صورت فیزیکی به اداره ثبت شرکت‌ها که این کار از طریق اداره پست امکان پذیر است
  • مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها و پرداخت هزینه‌های تعیین شده
  • پرداخت هزینه روزنامه‌های رسمی
  • صدور آگهی

سخن پایانی

مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود است و برای این که بتوانید مراحل را بدون اتلاف زمان و هزینه انجام دهید می‌توانید از یک مجموعه معتبر در این زمینه استفاده کنید. ثبت شرکت هانا به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه ثبت تغییرات شرکت است که می‌تواند به مدیران کسب و کار‌ها در جهت تسریع امور کمک بسزایی داشته باشد. به دلیل وجود پیچیدگی و تخصصی بودن کار استفاده از یک تیم متخصص احساس می‌شود.

شما اگر بخواهید مراحل تغییر آدرس شرکت را به سهولت انجام دهید و دغدغه‌ی مشکلات احتمالی را نداشته باشید قطعاً استفاده از مجموعه ثبت شرکت هانا به شما توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید بهتر است به وب سایت هانا ثبت مراجعه کنید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

کافه گلدون بازدید : 18 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

مشاوره تخصصی ثبت شرکت

ثبت شرکت به عنوان یک اقدام تخصصی شناخته می‌شود که برای انجام آن بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. در بسیاری از موارد به دلیل تخصصی بودن این کار، مشاوره تخصصی ثبت شرکت مورد نیاز است. در زمینه ثبت شرکت برای این که بتوانید مراحل پیچیده را به خوبی طی کنید باید قبل از ثبت شرکت اطلاعات خود را افزایش دهید و برخی از تکالیف قانونی تعیین شده را به خوبی به انجام برسانید.

افرادی که به صورت قانونی قصد دارند تا شرکت خود را به ثبت برسانند باید توجه کنند که قبل از ثبت شرکت آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند چرا که ثبت شرکت دارای مراحل پیچیده و مختلف است و مدیران به دلیل عدم تخصص کافی در این زمینه نمی‌توانند مراحل را به شکل کامل و اصولی طی کنند. مشاوره تخصصی ثبت شرکت به عنوان چراغ راهنما برای ثبت صحیح شرکت محسوب می‌شود.

دلایل نیاز به مشاوره برای ثبت شرکت

زمانی که دو یا چند نفر برای انجام فعالیت تجاری به صورت حرفه‌ای دور هم جمع می‌شوند تا بتوانند از سرمایه خود به صورت هدفمند استفاده کنند نیاز به ثبت شرکت احساس می‌شود. ثبت شرکت با توجه به این که در یک بستر قانونی باید صورت بگیرد قطعاً دارای پیچیدگی‌های زیادی است. وجود پیچیدگی زیاد و همچنین عدم آگاهی کامل افراد از مراحل قانونی آن این احساس در افراد ایجاد می‌کند که برای ثبت شرکت به صورت حرفه‌ای، از یک مجموعه مشاوره تخصصی استفاده کنند.

عدم آگاهی کامل از مراحل ثبت شرکت باعث می‌شود تا انجام آن دچار تعویق شود که این امر می‌تواند به افراد ضرر زیادی وارد کند. در صورتی که صفر تا صد کار به یک مجموعه کاملاً آشنا و معتبر واگذار شود قطعاً می‌تواند بازدهی موثرتری داشته باشد. استفاده از مشاوره تخصصی ثبت شرکت این امکان را به افراد می‌دهد که بدون گرفتار شدن در مشکلات اداری به راحتی شرکت مورد نظر خود را تأسیس کنند.

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

فواید مشاوره تخصصی ثبت شرکت

با توجه به پیچیدگی فرآیند ثبت شرکت‌ها، مجموعه‌ای که قصد ثبت یک شرکت را به صورت قانونی دارد با داشتن تجربه کافی می‌تواند اطلاعات مناسبی را در اختیار افراد و مؤسسات قرار دهد. توضیحات کاربردی مشاوره تخصصی ثبت شرکت می‌تواند بسیاری از ابهامات را برای مؤسسات و شرکت‌های تجاری و غیرتجاری رفع کند. فواید مشاوره تخصصی به فرد این امکان را می‌دهد که مدارک خود را به صورت کامل تکمیل نماید و از زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت آگاهی پیدا کند.

اگر از یک تیم حرفه‌ای و تخصصی مانند ثبت شرکت هانا در زمینه ثبت شرکت تجاری استفاده کنید مراحل امور ثبت، تشکیل پرونده، هزینه ثبت شرکت، مدت زمان مورد نیاز و پیش نیازها به صورت دقیق برای‌تان مشخص می‌شود که حائز اهمیت است. وجود مسئله مالیات نیز به عنوان یک اصل کلیدی در تشکیل یک شرکت تجاری است که ثبت شرکت هانا می‌تواند با استفاده از وکلای قانونی خود به راحتی نواقص ایجاد شده در بحث مالیاتی را مرتفع کند.

مجموعه ثبت شرکت هانا

مجموعه ثبت شرکت هانا دارای خدمات مختلفی نظیر ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، خرید و فروش شرکت و فروش برندهای آماده است که سفارشات درخواست شده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه معقول به شما ارائه می‌دهد. مراحل انجام خدمات در ثبت شرکت هانا ثبت، شامل سه مرحله اصلی است که در مرحله اول مشاوره اولیه جهت یک تصمیم گیری صحیح به فرد متقاضی داده می‌شود. وجود افراد متخصص در این مجموعه می‌توانند در تعیین یک جهت گیری مناسب بسیار سودمند باشند. مشاوران تخصصی شایسته‌ترین راه و گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

پس از مشورت با متقاضی و انتخاب یک مسیر مناسب، عقد قرارداد انجام می‌شود تا کارشناسان این مجموعه بتوانند طبق اهداف تعیین شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، ثبت شرکت را انجام دهند. انجام خدمات، توسط مجموعه هانا ثبت با هماهنگی شما صورت گرفته و در صورت نیاز تغییرات لازم اعمال می‌شود. شما می‌توانید از تمامی مراحل انجام کار به صورت حرفه‌ای باخبر شوید و تغییرات مورد نظر خود را به این مجموعه اعلام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اعمال شود.

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

سخن پایانی

به دلیل این که برای شروع یک فعالیت تجاری و قانونی، نیاز به ثبت شرکت احساس می‌شود بهتر است از یک مجموعه تخصصی برای انجام این کار استفاده شود. پیچیدگی مراحل ثبت شرکت به گونه‌ای است که افراد به تنهایی نمی‌توانند تمام مراحل قانونی آن را به درستی طی کنند. وجود مشاوره تخصصی ثبت شرکت این امکان را به متقاضی می‌دهد که بتواند با خیال راحت و با مدیریت دقیق‌تر هزینه‌ها به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ثبتی، هانا ثبت به عنوان یک مجموعه معتبر دارای رزومه‌ی موفق بوده و توانسته است در سال‌های اخیر فعالیت‌های ثبتی زیادی را برای مشتریان مختلف انجام دهد. اگر می‌خواهید یک شرکت را به صورت حرفه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت کنید بهتر است به این مجموعه مراجعه کنید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

کافه گلدون بازدید : 30 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

مدارک لازم برای ثبت شرکت

 

با توجه به این که در کشور ایران ثبت شرکت‌ها بر اساس ماهیت شرکت‌های مختلف و اهداف تعیین شده انجام می‌شود، افزایش اطلاعات در این زمینه می‌تواند برای صاحبان کسب و کارهای تجاری بسیار مؤثر باشد. کسانی که می‌خواهند پروسه ثبت شرکت خود را تسریع ببخشند قطعاً بهتر است قبل از هر اقدامی مدارک لازم برای ثبت شرکت را تکمیل کنند. به دلیل الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت‌ها، می‌توان بیان کرد که روال کار بسیار سریع‌تر از قبل شده و می‌توان با صرفه جویی در زمان و هزینه شرکت را به ثبت رساند.

الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت‌ها باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌های خدماتی و بازرگانی بتوانند فعالیت کاری خود را گسترش دهند و اقدام به ثبت شرکت نمایند. یکی از مباحث مهم در زمینه ثبت شرکت به صورت الکترونیکی مدارک لازم برای ثبت شرکت است که در ادامه به آن می‌پردازیم. اگر می‌خواهید یک شرکت تجاری ثبت کنید بهتر است با ما همراه باشید.

انواع شرکت‌های تجاری

با توجه به قوانین ثبت شرکت‌ها در ایران می‌توان گفت که شرکت‌ها به سه دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که شامل: شرکت‌های دولتی، شرکت‌های مدنی و شرکت‌های تجاری است. تمرکز ما بیشتر بر روی شرکت‌های تجاری است، چرا که این شرکت‌ها دارای اهداف مالی بوده و از افراد حقیقی و شرکا تشکیل می‌شوند. ویژگی‌های شرکت‌های تجاری باعث شده است تا بسیاری از افراد برای رسیدن به یک وضعیت مالی مناسب و سودآوری کافی به دنبال تأسیس آن باشند.

شرکت‌های تجاری دارای مشخصه‌های قابل توجه بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به مشخص بودن سود و زیان، مبادلات بازرگانی و تجاری اشاره داشت. اهمیت ثبت شرکت در ایران به گونه‌ای است که برای دربرگیری فعالیت مالی، حقوقی و بیمه‌ای دارای اهمیت است، در واقع برای این که چند فرد بتوانند اهداف تجاری خود را دنبال کنند باید یک شرکت تجاری را به ثبت برسانند.

[f]

شرایط کلیدی ثبت شرکت

برخی از قوانین کلیدی در زمینه ثبت شرکت وجود داشته که باعث می‌شود تا مراحل ثبت آن دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود باشد. از مهم‌ترین شرایط ثبت شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخص کردن ماهیت و فعالیت تجاری شرکت
  • مشخص نمودن سمت شرکا، سود و زیان و سرمایه اولیه
  • مشخص نمودن فعالیت شرکت برای هر کدام از شرکا
  • تأیید سلامت طرفین معامله و شرکا
  • وجود مشروعیت معاملات و قرارداد بین شرکا و طرفین

هر کدام از موارد بالا باعث مشروعیت بخشیدن به ثبت شرکت شده و می‌تواند برای طی کردن مراحل بعدی بسیار ضروری باشد. برای ثبت شرکت، تشریفات قانونی وجود داشته که حداقل باید از دو نفر تشکیل شده باشد. برای ثبت شرکت تهیه اساسنامه، اظهارنامه، صورت جلسه مجموع عمومی و مجوز فعالیت بسیار اهمیت دارد و افراد باید قبل از اقدام به هر کاری نسبت به تهیه کردن موارد گفته شده تلاش کنند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت

ماهیت شرکت‌های تجاری موجود در ایران متفاوت است و با توجه به وضعیت شرکت‌ها می‌توان بیان کرد که مدارک لازم برای شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود دارای تفاوت‌های تعیین کننده است. در ادامه به مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت شرکت‌ها اشاره خواهیم داشت:

[f]

مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص

  • ارائه دو برگ از اساسنامه و اظهارنامه شرکت
  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی صاحب شرکت و سهامداران
  • ارائه دو نسخه مختلف از صورت جلسه مجمع عمومی
  • ارائه تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت
  • ارائه اصل فیش واریزی که شامل حداقل 35% از سرمایه اولیه شرکت است

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

  • ارائه دو نسخه از شرکت‌نامه، اساسنامه و تقاضانامه شرکت
  • تکمیل فرم تعیین اولویت نام‌های پیشنهادی و ارائه فیش واریزی
  • ارائه اصل مجوز فعالیت شرکت که باید از مراجع ذی‌ربط دریافت شود
  • تصویر برابر با اصل مدرک احراز هویت صاحب شرکت و شرکا
  • ارائه دو نسخه از صورت جلسه هیات مدیره و مجمع عمومی مؤسسین
  • ارائه اصل وکالت‌نامه در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل انجام شده باشد

هر کدام از مدارک بالا برای ثبت قانونی شرکت ضروری است و باید به صورت کامل به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه شود.

سخن پایانی

در هنگام ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت‌ها که به صورت الکترونیکی است با توجه به نوع شرکتی که قصد دارید آن را به صورت رسمی به ثبت برسانید باید مدارک مورد نیاز خود را آماده و سپس در سایت بارگذاری کنید. هر کدام از مدارک خواسته شده در سایت دارای اهمیت است و برای این که بتوانید پروسه ثبت نام را به خوبی طی کنید باید به آن توجه کنید. وجود پیچیدگی‌های مختلفی که در ثبت شرکت وجود دارد باعث می‌شود تا افراد به دنبال یک مجموعه معتبر برای ثبت شرکت خود باشند.

استفاده از یک مجموعه معتبر نظیر ثبت شرکت هانا می‌تواند برای ثبت موسسه و شرکت به صورت تخصصی بسیار کاربردی باشد. اگر بخواهید شرکت خود را در یک مسیر هموار قرار دهید و با مدیریت بهتر هزینه‌ها به ثبت برسانید می‌توانید از خدمات مختلف ثبت شرکت هانا استفاده کنید. ثبت شرکت هانا با مشخص کردن مدارک لازم برای ثبت شرکت، شما را در یک مسیر هموار قرار می‌دهد.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

کافه گلدون بازدید : 25 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت

 

زمانی که یک شرکت تجاری را به صورت قانونی به ثبت می‌رسانید، طبق قوانین تعیین شده حداکثر به مدت دو ماه زمان دارید تا یک مکان اداری برای آن تعیین کنید. تعیین یک مکان مناسب برای ثبت شرکت به دلیل وجود پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی ضروری است. ممکن است پس از ثبت شرکت به هر دلیلی نیاز به ثبت تغییر آدرس احساس شود. باید توجه کنید که ثبت تغییر آدرس شرکت دارای هزینه است لذا هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت با توجه به ماهیت شرکت‌ها متفاوت است.

تغییر آدرس شرکت به معنای جا به جایی یک شرکت یا موسسه از یک مکان به مکان دیگر است. تغییر آدرس شرکت باید طبق قوانین در نظر گرفته شده انجام شود و با توجه به اساسنامه قانونی و بندهای موجود در آن، دارای تشریفات خاص است. اگر می‌خواهید در زمینه هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت بیشتر بدانید بهتر است تا انتها ما را همراهی کنید.

تغییر آدرس شرکت

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، با توجه به ماهیت شرکت‌های موجود در ایران گاهی به دلایل مشخص مالک شرکت قصد دارد تا مکان فیزیکی شرکت یا موسسه را تغییر دهید. قانون این اجازه را به وی می‌دهد که بتواند در چارچوب تشریفات در نظر گرفته شده تغییر آدرس شرکت را در سیستم اعمال کند. در صورتی که در اساسنامه شرکت اختیار تغییر آدرس به عهده هیئت مدیره واگذار شده باشد این کار می‌تواند توسط هیئت مدیره بدون هیچ منع قانونی انجام شود.

زمانی که یک شرکت قصد تغییر آدرس خود را دارد و می‌خواهد یک جا به جایی بزرگ انجام دهد، تمامی شرکا باید در قالب یک جلسه، صورت‌جلسه‌ای تنظیم کرده و آن را امضاء نمایند. در شرکت‌های سهامی خاص و شرکت‌های با مسئولیت محدود با تشکیل یک مجمع عمومی فوق‌العاده تغییر آدرس شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد. صورت جلسه نگارش شده باید به صورت رسمی به امضاء تمامی اعضاء رسیده باشد تا اعتبار قانونی داشته باشد.

[f]

مدارک مورد نیاز برای تغییر آدرس شرکت

با توجه به این که برای تغییر آدرس شرکت باید تشریفات به خصوصی طی شود لذا در این زمینه نیاز است که یک سری از مدارک مختلف تهیه و به اداره امور ثبت شرکت‌ها داده شود. مدارک مورد نیاز برای تغییر آدرس شرکت به شرح زیر است:

  • ارائه مدارک هویت مدیر اصلی شرکت به همراه سهامداران و شرکا
  • ارائه مدارک شرکت شامل اساسنامه، شرکت نامه، اظهارنامه، روزنامه تأسیس و روزنامه آخرین تغییرات انجام شده
  • ارائه مهر شرکت یا موسسه و سربرگ شرکت برای تنظیم صورت جلسه
  • تشکیل جلسه و تنظیم صورت جلسه که به امضاء تمام اعضاء رسیده باشد
  • تعیین مکان جدید برای انجام فعالیت شرکت (مکان جدید باید دارای کد پستی باشد)
  • ارائه سایر مدارک مورد نیاز که برای شرکت‌های مختلف متغییر است

هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت با توجه به وجود قوانین مشخص به دو دسته مختلف تقسیم بندی می‌شود که شامل هزینه روزنامه رسمی تغییرات شرکت و هزینه ثبت تغییرات شرکت است. برای تغییر آدرس شرکت همان طور که در مقدمه به آن اشاره شد باید هزینه مختلفی پرداخت شود. برای تغییر آدرس شرکت تهیه کردن یک صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده کافی است که هزینه حدودی آن برای شرکت‌های مختلف چیزی حدود 400 هزار تومان است. هزینه بیان شده به صورت قطعی نبوده و نمی‌توان برای شرکت‌های مختلف به آن استناد کرد.

با توجه به تغییرات صورت گرفته ثبت تغییرات باید در روزنامه به اطلاع عموم مردم برسد. در واقع تغییر آدرس شرکت باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار درج و منتشر شود که هر کدام از این موارد دارای هزینه مجزا بوده و می‌تواند حدود 300 هزار تومان هزینه به دنبال داشته باشد. با توجه به موارد گفته شده و ثبت تغییرات در سامانه مربوطه می‌توان بیان داشت که هزینه تغییرات می‌تواند برای شرکت‌های با سهامی خاص و شرکت‌های با مسئولیت محدود متفاوت باشد.

[f]

کلام پایانی

باید توجه داشته باشید که تغییر آدرس شرکت دارای هزینه است. هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت متفاوت بوده و با توجه به ماهیت شرکت های مختلف می تواند دارای تشریفات خاص باشد. توجه داشته باشید که هر تغییر جانبی پس از ثبت کامل شرکت دارای هزینه بوده و متغییر است. تغییرات شرکت به عنوان یکی از معیارهای اصلاح موضوعات شرکت بوده و می‌تواند برای مدیران کسب و کارهای تجاری دارای اهمیت باشد.

اگر بخواهید آدرس شرکت خود را تغییر دهید و از یک مکان به مکان دیگر بروید بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. اگر می‌خواهید تمام مراحل تغییر آدرس و پرداخت هزینه را در یک بستر امن انجام دهید می‌توانید از ثبت شرکت هانا استفاده کنید. ثبت شرکت هانا به عنوان یک شرکت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته که می‌تواند ثبت تغییرات شرکت را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی انجام دهد. خدمات مختلفی از سوی این مجموعه انجام می‌شود که می‌توانید با مراجعه به وب سایت ثبت شرکت هانا از خدمات آنان بهره‌مند شوید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

کافه گلدون بازدید : 25 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

۸ دلیل برای گل هدیه دادن به کسی که دوستش دارید

گل هدیه

گل ها یکی از بهترین و زیباترین موجودات روی زمین هستند و شما برای گل هدیه دادن احتیاج به فرا رسیدن مناسبتی خاص ندارید تا به کسی که دوستش دارید گل هدیه بدهید. گل ها همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای درست کردن یک هدیه جذاب هستند.

از زمان های قدیم، گل نمادی از ابراز عشق و محبت به دیگری بوده است. هرکس به طریقی به دیگری عشق می ورزد پس هرکدام از ما کسی را داریم که به او گل هدیه دهیم.

هم چنین گل ها یکی از راحت ترین راه هایی هستند که می توانیم به واسطه ی آن ها زیبایی، شادابی و سرزندگی را در زندگی خود به ارمغان بیاوریم.

دسته گل یا باکس گل هدیه دادن نیز فقط مختص به دیگری نیست. اگر خودتان را دوست دارید هر از چندگاهی برای خودتان نیز هدیه‌ای از گل تهیه کنید. کافه گلدون

۸ دلیل برای گل هدیه دادن:

  1. برای ابراز عشق و علاقه به کسی که دوستش دارید

    گل هدیه دادن به فرد مورد علاقه تان، همسر، پدر و مادر یا یک دوست  یکی از بهترین راه هایی است که می‌توانید عشق خود را به آن ها نشان دهید. گل هدیه راهی است که به آن ها ثابت می کند شما دوستشان دارید و آن ها نقش مهمی در زندگی شما دارند.

    باکس گل هدیه

  2. برای آن که لبخند روی لب آن ها بیاورید.

    آیا تا به حال شده فرد محبوبتان را ناراحت یا غمگین ببینید؟ یا وقتی یکی از اعضای خانواده تان به هر دلیلی خسته و کسل است، می توانید با گل هدیه دادن به آن ها، حس زندگی به آن ها بدهید و باعث خوشحالی آن ها شوید. لطافت گل ها و حس خوبی که به همراه می آورند می تواند شادابی را به آن ها هدیه دهد.

  3. برای عذرخواهی و درخواست بخشش از او

    اگر اخیرا با کسی که دوستش دارید، بحث و مشاجره ای داشته اید و معذرت خواهی برای شما سخت است، برای آن ها یک دسته گل هدیه بفرستید. وقتی می دانیم اشتباه کرده ایم، شاید گفتن آن با کلمات کار سخت تری باشد. گل هدیه فرستادن به عنوان مقدمه ای برای عذرخواهی تلقی می شود و باعث می شود ادامه ی آن برایتان راحت تر شود.
    دسته گل هدیه

  4. برای ابراز همدردی

    وقتی خدای نکرده اتفاق بدی برای کسی از نزدیکانتان افتاده باشد که شما نمی دانید برای همدردی چه بگویید یا این که فرد مورد علاقه تان در حال پشت سر گذاشتن دوران سختی است، یا کسی را از دست داده است یا هرچیزی که باعث شده او حس بدی داشته باشد، می توانید برای ابراز همدردی برای آن ها گل هدیه بفرستید.

    خرید باکس گل

    افزودن به علاقه مندی ها

    باکس گل فلزی

    باکس گل تم صورتی

    افزودن به علاقه مندی ها

    باکس گل سرامیکی

    باکس گل تم زرد

    افزودن به علاقه مندی ها

    بازارچه

    پائیز فیروزه‌ای

    مشاهده موارد بیشتر
  5. برای نشان دادن مهربانی

    همه ی ما دوست داریم که بقیه با ما مهربان باشند و همیشه درباره ی مهربانی شنیده ایم.
    یک نفر را از بین مخاطبان تلفن همراهتان انتخاب کنید. این یک نفر می تواند هم کلاسی، دوست، خواهر یا برادر، یا هرکسی باشد که شما برای او احترام و ارزش قائل هستید. برای او یک دسته گل یا باکس گل هدیه ارسال کنید. تصور کنید آن ها چه حس خوبی به هدیه شما خواهند داشت. پس حتما این کار را انجام دهید
    باکس گل هدیه

  6. برای جشن گرفتن

    تولد دوست یا یکی از نزدیکان شما نزدیک است؟ یا شاید فردی از افراد خانواده شما نامزد شده است. سالگرد ازدواج پدر و مادرتان نزدیک نیست؟
    گل بهترین انتخاب برای هدیه دادن در هر نوع مراسم و جشنی است. هم چنین برای جشن گرفتن چیزهای کوچک در زندگی هرگز گل را فراموش نکنید.

  7. برای آن که حال کسی را بهتر کنید

    گاهی کلمات برای این کار کافی نیستند. در اینگونه مواقع گل ها می توانند گرمی و صمیمیت را در زندگی یک شخص به همراه داشته باشند.
    اگر کسی از نزدیکان شما در حال حاضر شرایطی دارد که احتیاج به حمایت روحی از جانب کسی دارد برای او گل هدیه بفرستید و ببینید که این کار چه حس خوبی در ان ها ایجاد خواهد کرد.
    دسته گل هدیه

  8. برای آن که کسی را تحت تاثیر قرار دهید

    اگر به کسی علاقمند هستید، اما هنوز درباره این علاقمندی اقدامی انجام نداده اید، برای شروع می توانید یک دسته گل به همراه یک یادداشت برای او بفرستید و از او بخواهید بیشتر با هم آشنا شوید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد!

مثل همیشه از همراهی شما عزیزان با کافه گلدون و یک مقاله ی دیگه سپاسگزاریم.

سوالات خودتون رو از طریق نظرات با ما در میون بذارید تا کارشناسان کافه گلدون به صورت رایگان پاسخگوی شما عزیزان در این زمینه باشند.

کافه گلدون بازدید : 53 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

گل ژیپسوفیلا

گل ژیپسوفیلا (جیپس فلا، نفس کودک، گچ دوست) بعد از گل رز، یکی از زیباترین گل ها به شمار می آید که کاربرد فراوانی هم دارد.

علاوه بر این که وجود ژیپسوفیلا در هر دسته گل و باکس گل ای می تواند به زیبایی آن ها اضافه کند، خود به تنهایی نیز می تواند دسته گلی زیبا و چشم نواز ایجاد کند.

این گل یکی از گل هایی ست که در گلفروشی های متوسط رو به لوکس استفاده می شود.

شما می توانید در فصول گرم تر، خرید گل ژیپسوفیلا را در دستور کار خود قرار دهید چون قیمت گل ژیپسوفیلا مثل بقیه ی گل ها در فصل های گرم تر، ارزانتر و در فصل های سردتر گران تر است.

کاربردهای این گل می تواند خیلی گسترده باشد. این گل به دلیل کوچک و سفید بودنش در انواع دسته گل عروس، بوتونیر داماد، تاج گل عروس و … نیز استفاده می شود.

گل ژیپسوفیلا در برخی داروهای گیاهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این گل تا ۵ روز تازه و شاداب باقی می ماند. اما پس از این مدت هم پژمرده نمی شود بلکه به همان صورت شروع به خشک شدن می کند و هم چنان می توان از آن در داخل گلدان و روی میز برای تزیین استفاده کرد.

گل ژیپسوفیلا نمادی از عشق جاویدان است، می تواند به عنوان گزینه ای برای هدیه به یک خانم در نظر گرفته شود.

گل های سفید کوچک آن، نشان دهنده ی احساساتی است که دو نفر به یکدیگر دارند.

خرید گل طبیعی

 

افزودن به علاقه مندی ها

باکس گل فلزی

باکس گل تم صورتی

 

افزودن به علاقه مندی ها

باکس گل سرامیکی

باکس گل تم زرد

 

افزودن به علاقه مندی ها

بازارچه

پائیز فیروزه‌ای

 

مشاهده موارد بیشتر

اطلاعات علمی گل ژیپسوفیلا:

خانواده: میخک

نام های تجاری: نفس کودک، Gypsophila paniculata، ژیپسوفیلا

مبدا: شرق اروپا تا غرب سیبری

ارتفاع گیاه: ۵۰ تا ۱۲۰ سانت

دوره زمانی گل دهی: اردیبهشت تا مهر

تعداد گونه: ۱۴۰ نوع

گل ژیپسوفیلا

حتما بخوانید

اکسسوری عروس

اکسسوری عروس چیست؟

گل مناسب هدیه برای خانم

چه گلی برای هدیه به خانم ها مناسب است؟

گل خواستگاری

گل مناسب برای مراسم خواستگاری

دسته گل عروسی

دسته گل عروسی خودمان را چطور انتخاب کنیم؟

گل عروس

۵ نکته مهم که در انتخاب گل عروس خود باید به آنها توجه کنید!

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

انواع مدل باکس گل به همراه عکس

گل رز

تاریخچه و معنی انواع رز

نگهداری دسته گل

نگهداری گل های شاخه بریده

 

پرورش و تکثیر گل ژیپسوفیلا:

پرورش گل نفس کودک بسیار آسان است. این گیاه به سرعت گل میدهد.

هر باغبانی دو انتخاب درباره گل ژیپسوفیلا دارد:

  1. ژیپسوفیلایی که رو به بالا رشد می کند.
  2. ژیپسوفیلایی که به صورت خزنده رشد می کند.

تکثیر گل ژیپسوفیلا نیز را از طریق کاشت بذر انجام می شود. بذر نفس کودک را در اواخر زمستان و پس از رفع خطر سرمازدگی می کاریم و روی آن را با لایه نازکی از خاک می پوشانیم. در اردیبهشت ماه نیز آن را برداشت می کنیم. در مناطقی که زمستان های گرم تری دارند می توان در اواسط زمستان نیز کاشت گل را انجام داد.

  • برای آن که مدت گلدهی این گل طولانی تر شود بذرها را در طول دو تا سه هفته و به طور متوالی می کاریم

آن دسته ای که به پایان گلدهی خود رسیده اند برداشت نموده و منتظر سری بعد گل ها می مانیم.

خاک مناسب ژیپسوفیلا :

گیاه ژیپسوفیلا در خاک شنی سبک و غیر غنی قابل نفوذ و همین طور در نقاط خشکی که آفتاب مناسبی دارد بهتر رشد می کند.

این یکی از دلایلی است که ژیپسوفیلا در کنار گل های دیگر خوب رشد نمی کند چون آن ها احتیاج به خاک مغذی دارند اما ژیپسوفیلا نه.

این گل خشکی زیاد را ترجیح می دهد و محیط های مرطوب، باران زیاد و سرما را دوست ندارد.

کاربرد ژیپسوفیلا:

همان طور که قبل تر هم گفتیم، گل نفس کودک کاربرد وسیعی دارد.

علاوه بر آن که خود به تنهایی می تواند زیبایی یک دسته گل بسیار لوکس را تامین نماید:

دسته گل ژیپسوفیلا

علاوه بر آن در کنار گل های دیگر نیز زیباترین دسته گل ها و باکس گل ها را به وجود می آورد و آذین می بخشد.

دسته گل ژیپسوفیلا

رنگ طبیعی گل ژیپسوفیلا سفید است اما مثل بقیه گل ها با روش هایی مثل گذاشتن ساقه در آب و جوهر، می توان رنگ آن را تغییر داد و به رنگ دلخواه در آورد.

دسته گل ژیپسوفیلا

گل نفس کودک به دلیل ریز بودن و سفید بودنش در اکسسوری عروس بسیار استفاده می شود و زیبایی دو چندان به آن می بخشد.

برای آشنایی با موضوع نفس کودک اینجا کلیک کنید.

کافه گلدون بازدید : 22 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

نگهداری و تکثیر نخل شامادورا

 

گیاه شامادورا

شامادورا ( که با نام انگلیسی Parlour Palm و نام علمی Chamaedorea elegans شناخته می شود )، گیاهی زیبا و دوست داشتنی، از خانواده ی Arecaceae بوده و خاستگاه اصلی آن، جنوب کشور مکزیک و گواتمالا است. نخل شامادورا دارای ظاهری ظریف، باریک و کوچک است که برگ های سبز تیره و ساقه هایی روشن دارد و رشد آن کم است. شامادورا، به علت تحمل سایه و نیازِ نوریِ کم، گیاهی مناسب برای نگهداری در داخل آپارتمان می باشد. شامادورا، بومی مناطق گرمسیر قاره آمریکا است و دارای بیش از ۱۰۰ گونه می‌باشد. طول انواع شامادورا، بسیار متفاوت است و در حدود ۳۰ سانتی متر تا ۲ متر متغیر می‌باشد. این گیاه، امروزه در سراسر دنیا پرورش داده می‌شود. در ادامه، برای آشنایی بیشتر با گیاه شامادورا، با ما همراه باشید.

خرید نخل شامادورا

شامادورا

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

آپارتمانی ها

نخل شامادورا

۱۹۵,۰۰۰ تومان

شامادورا

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

آپارتمانی ها

نخل شامادورا

۵۰,۰۰۰ تومان

 

افزودن به علاقه مندی ها

۱فروش آنلاین

مجموعه شامادورا و لیندا با گلدان پلیمری پایه دار چوبی

۱۴۵,۰۰۰ تومان–۲۸۵,۰۰۰ تومان

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

آپارتمانی ها

مجموعه شامادورا با گلدان پلیمری

۹۵,۰۰۰ تومان–۴۸۰,۰۰۰ تومان

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

۱فروش آنلاین

مجموعه شامادورا با گلدان پلیمری پایه دار چوبی

۱۴۵,۰۰۰ تومان–۶۶۰,۰۰۰ تومان

 

برای مشاهده موارد بیشتر، کلیک کنید. 🙂

 

 معرفی گیاه شامادورا

در سرتاسر دنیا، گونه های مختلفی از گیاه شامادورا، نگهداری و پرورش داده می شود که اندازه های مختلفی دارد.

همان طور که گفتیم، نخل شامادورا، به دلیل تحمل سایه و نیازِ نوریِ کم، گیاهی مناسب برای نگهداری داخل آپارتمان می باشد. کافه گلدون

همچنین این گیاه، یک تصفیه کننده عالی برای هوای منزل شما محسوب می شود.

در این گیاه، برخلاف بسیاری از گیاهان دیگر، نور غیر مستقیم خورشید، باعث بهبودِ رنگِ برگ های شانه ای آن می شود.

به همین دلایل، پیشنهاد ما به شما دوست داران گل و گیاه، خرید این گیاه مقاوم برای طراوت بخشیدن به محل زندگی تان است.

نکته ای که در مورد این نخل جالب توجه می باشد، این است که تشابه زیادی با نخل اریکا دارد اما با دقت در فرم برگ ها میتوانید این دو گیاه  را از هم تشخیص دهید.

 

معرفی نخل شامادورا

از صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید. 🙂

 نگهداری و نیازهای گیاه شامادورا

 آبیاری:

برای آبیاری نخل شامادورا، ابتدا باید وضعیت سطح خاک آن را بررسی کرد.

زمانی که سطح خاک، نیمه خشک یا نیمه مرطوب بود، زمان مناسب برای آبیاری گیاه می باشد.

پیشنهاد می شود این گیاه را در فصل تابستان، هفته ای دو بار و در فصل زمستان، پنج روز یک بار آبیاری کنید. با این حال بهتر است بسته به محیط نگهداری گیاه، خودتان خاک را چک کنید تا خیس نباشد، سپس آبیاری را انجام دهید( لازم به ذکر است که آبیاری بیش تر از هفته ای سه بار برای این گیاه، منجر به سبز خشکی گیاه شما می شود. )

بعد از آبیاری، حتما باید آب از منافذ زیر گلدان خارج شود؛

اما مراقب باشید اگر گلدان شما پایه ندارد و یا دارای بشقاب زیر گلدانی است، نباید اجازه دهید تا آب در زیرگلدانی جمع شود و مرتب آب آن را خالی کنید.

 

 نور:

نور شامادورا

نیاز نوری کم تا متوسطی دارد و به سایه تا حدودی مقاوم است.

نور داخل منزل و پنجره های شرقی و شمالی برای گیاه شامادورا مناسب است.

به طور کلی، نخل شامادورا، بین نخل ها از همه به سایه مقاوم تراست و از جمله گیاهان های آپارتمانی سایه دوست به شمار می رود.

 

خرید نخل شامادورا

شامادورا

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

آپارتمانی ها

نخل شامادورا

۱۹۵,۰۰۰ تومان

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

۱فروش آنلاین

مجموعه شامادورا با گلدان پلیمری پایه دار چوبی

۱۴۵,۰۰۰ تومان–۶۶۰,۰۰۰ تومان

شامادورا

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

آپارتمانی ها

نخل شامادورا

۵۰,۰۰۰ تومان

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

۱فروش آنلاین

پوتوس سفید و شامادورا با گلدان پایه دار چوبی

۱۴۵,۰۰۰ تومان–۲۸۵,۰۰۰ تومان

 

افزودن به علاقه مندی ها

در انبار موجود نمی باشد

آپارتمانی ها

مجموعه شامادورا با گلدان پلیمری

۹۵,۰۰۰ تومان–۴۸۰,۰۰۰ تومان

 

برای مشاهده موارد بیشتر، کلیک کنید. 🙂

 

 دما:

بهترین دما برای نگهداری این گیاه، دمای عادی محیط منزل (یعنی حدودا ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی گراد) می باشد.

در صورتی که دمای محیط، از دمای گفته شده، بالاتر برود، باید غبارپاشی روی برگ ها بیشتر شود.

در کل بهتر است این گیاه در مکانهای خنک نگهداری شود تا دچار سبز خشکی نشود.

: این گیاه را به هیچ وجه، در معرضِ وزشِ بادهای سرد، به ویژه کولر گازی، قرار ندهید.

 

 رطوبت:

درست کردن یک جزیره زیر گیاه، بهترین رطوبت را برای آن ایجاد می کند.گذاشتن دستگاه بخور سرد هم به تامین رطوبت این گیاه کمک خواهد کرد

 

 خاک:

خاک شامادورا

خاک مناسب برای نخل شامادورا، خاکی سبک و دارای زهکشی خوب (شامل: یک قسمت خاک برگ و یک قسمت خاک باغچه) می باشد.

کوددهی مناسب برای این گیاه، ماهی یک بار، در طول فصل رشد این نخل، با کودهای برگ دهی یا سه بیست که تمامی عناصر مورد نیاز گیاه را دارند، می باشد .

 

جهت تهیه کود مناسب برای گیاه خود، کلیک کنید. 🙂

 

 نحوه تکثیر نخل شامادورا

 

تکثیر گیاه شامادورا، به ۲ روش صورت می گیرد:

۱- تکثیر به وسیله پاجوش:

ابتدا هر بوته را به دو یا چند بخش جدا تقسیم کنید (با ریشه خودِ پاجوش، بوته را جدا کنید و مراقب باشید که به ریشه های دیگر آسیبی وارد نشود!) و هر کدام را در گلدانی جداگانه بکارید.

همچنین می توانید پاجوش های نزدیک به گیاه مادری را (هنگامی که ارتفاعشان به حدود ۲۰ سانتی متر رسید)، جدا کنید.

برای جدا کردن پاجوش، گیاه مادری را از گلدان در آورید و با یک وسیله ی تیز، ناحیه اتصال را قطع کنید و آن ها را در گلدانی که میزان شن بیشتری، نسبت به مخلوطِ خاک گیاهِ مادری دارد، بکارید.

بعد از انتقال به گلدان جدید، پاجوش ها را آب بدهید و اجازه ندهید که بین دو آبیاری، سطح خاک بیشتر از ۵ سانتی متر (در عمق) خشک شود.

تکثیر شامادورا

۲- تکثیر به وسیله بذر:

نخل شامادورا، به وسیله دانه نیز تکثیر می شود، اما تکثیر آن به روش قلمه ساقه و قلمه برگ امکان پذیر نیست.

اگر دوست دارید یک گیاه جدید شامادورا داشته باشید، بهتر است به جای تکثیر گیاه، به سایت کافه گلدون مراجعه کنید و یک شامادورای جدید بخرید.

تکثیر گیاه شامادورا از طریق کاشت بذر اینگونه است که می توانید دانه های گیاه را تهیه کنید، سپس این دانه ها را در گلدانی کم عمق، با خاک مخصوص جوانه زنی، بکارید و آن ها را نسبتا مرطوب نگه دارید تا دانه ها جوانه بزنند و رشد کنند.

 

 هرس کردن گیاه شامادورا

زمانی که سن گیاهتان بالا رفت، در صورت خشک و چروکیده شدن برگ های قدیمی، آن ها را توسط قیچی باغبانی جدا کنید تا گیاه شما هموراه زیبا بماند.

 

 تعویض گلدان نخل شامادورا

تعویض گلدان شامادورا

نخل شامادورا، رشد کمی دارد؛ به صورتی که خیلی بزرگ نمی شود و یک سال در میان باید گلدان آن را تعویض نمود.

این گیاه، سیستم ریشه ای ضعیف و رشد کمی نیز دارد، پس هنگام تکثیر، باید مواظب باشید تا ریشه ها آسیب نبینند.

در صورت مشاهده تجزیه خاک گیاه و پیدا کردن حالت اسفنجی خاک، اگر قصد تعویض گلدان را ندارید، گیاه را از گلدان درآورید و خاک آن را عوض کنید.

برای تعویض گلدان، باید صبر کنید تا گیاه به اندازه کافی رشد کند و اگر گلدان برای رشدِ بیشترِ گیاه، فضای خالی نداشت، بگذارید خاک خشک شود و سپس چند ضربه آهسته به کف و دیواره های گلدان بزنید تا گیاه از داخلِ گلدان، راحت خارج شود.

یک گلدان با سایز بزرگ تر از گلدان قبلی تهیه کنید و آن را از خاک تازه پر کنید و سپس گیاه را در آن بکارید.

 

امیدواریم این مقاله تونسته باشه در نگهداری گیاه شما، مثمر ثمر واقع بشه.

تا مقاله ای دیگر، بدرووود.

کافه گلدون بازدید : 25 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

اکسسوری عروس چیست؟

 

اکسسوری عروس

اکسسوری عروس چیست؟ در کل به هر گونه لوازم جانبی، غیر از پوشاک که در کنار لباس‌های پوشیدنی استفاده می‌شود، اکسسوری گفته می‌شود. اکسسوری عروس باید متناسب با لباس عروس انتخاب شود. بی شک، داشتن یک مراسم عروسی عالی و بی عیب و نقص، ممکن است آرزوی هر دختری باشد. تردیدی نیست که در شب عروسی، هیچکس به اندازه عروس مورد توجه نیست! به همین علت، گذشته از انتخاب یک لباس عروس زیبا و جذاب، انتخاب زیور آلات مناسب (به خصوص زیورآلات دست ساز با گل های طبیعی زیبا) نیز نکته ای است که هیچ عروس با سلیقه ای نباید از آن غافل شود. البته نیازی نیست همه، زیورآلات دست ساز به صورت یک جا و با هم استفاده شوند! بلکه مهم این است که یک اکسسوری عروس خاص که زیبایی لباس عروس و جذابیت شما را تکمیل می کند، انتخاب شود.

ما در این مقاله، لیستی از اکسسوریهای عروس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا کمکی هر چند کوچک، به بهتر برگزار کردن مراسمتان کرده باشیم.

 

برای بازدید از فروشگاه کافه گلدون، کلیک کنید.

 

کافه گلدون

  اکسسوری عروس ۱ تاج عروس

نخستین و مهمترین آیتم، بعد از انتخاب لباس عروس، انتخاب مدل مو و مدل تاج خواهد بود.

اگر قرار است که مراسم عروسی تان را در فضایی باز؛ مانند: باغ یا کنار ساحل برگزار کنید، بهتر است از تاج گل های طبیعی استفاده کنید.

 

یک تاج آراسته با گل های طبیعیِ طیف صورتی و بنفش، می تواند یک هارمونی طبیعی زیبا برای شما ایجاد کند.

اکسسوری عروس

 

برای انتخاب تاج گل طبیعی بهتر است موهایی بلند داشته باشید که آن ها را مدل باز یا جمع شد، پشت سرتان آرایش کنید.

ترکیب موهای بلند و تاج گل طبیعی در لباس زیبای عروسی، تصویری خیال انگیز و جذاب به شما خواهد بخشید.

 

اکسسوری

 

اکسسوری عروس ۲۰۱۹

 

برای مشاهده موارد بیشتر، کلیک کنید. 🙂

 

 

 اکسسوری عروس ۲ : دسته گل دور مچ عروس

میان اکسسوری عروس دسته گل دور مچ عروس (یا همان دستنبد گل عروس)، ترکیبی از چند گل زیباست که به دور مچِ دستِ عروس خانم بسته می شود.

 

اکسسوری عروس

 

این دستنبد ها، حتی گاهاً با یک گل تزیین خاص هم ساخته می شوند.

دستبند گل عروسی، گزینه ی مناسبی برای ساقدوش های عروس خانم می باشد؛

یعنی آن ها می توانند این دستبند را به دست کنند و در پشت سر عروس در مراسم عروس راه بروند.

 

 

 

حتما بخوانید

 

گل رز

تاریخچه و معنی انواع رز

گل رز یکی از محبوب ترین گل ها در بین همه ی مردم است. رز ، یک اسم فرانسوی است که از پارسی کهن گرفته شده است. شاید امروزه مردم [...]

انواع گل ارکیده

انواع گل ارکیده را می شناسید؟

انواع گل ارکیده ( که یکی از  گل های زیبا و خاص است) بسیار متنوع است. محبوبیت گل ارکیده به خاطر عطر، زیبایی و گل های رنگارنگ آن است. گل [...]

نگهداری دسته گل

نگهداری گل های شاخه بریده

نگهداری دسته گل می‌تواند در طول عمر آن تاثیر به سزایی داشته باشد. داشتن دسته گل‌های تازه روی میز خانه یا محل کارتان همیشه حس لذتبخشی به همراه خواهد داشت. [...]

گیاهان مقاوم آپارتمانی

گیاهان مقاوم آپارتمانی

برای همه ی علاقه مندان نگهداری از گل و گیاه این اتفاق افتاده است که با غافل شدن از گیاهشان ، شاهد پژمردگی آن شده باشند. یا این فکرها به [...]

گل ادریسی

پرورش و نگهداری گل ادریسی یا هورتانسیا

گل ادریسی یا هورتانسیا، این بوته گل زیبا نسل هاست که با رنگ های زیبا و طبیعت ِ بدون نیاز به نگهداری اش، محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. این [...]

انواع کاکتوس

انواع کاکتوس و روشهای نگهداری از آنها

در این مقاله قرار است درباره موضوعاتی از قبیل فواید کاکتوس ، آبیاری کاکتوس ، تکثیر کاکتوس ، نگهداری کاکتوس در منزل ، انواع کاکتوس و خلاصه تمام موضوعاتی که [...]

 

 

عروس خانم نیز می تواند به جای استفاده از یک دسته گل بزرگ که دائما باید آن را در دست بگیرد، از دستبند گل استفاده نماید.

البته این که برای مراسم عروسی تان، دسته گل داشته باشید یا مچ بند گل، موضوعی کاملا سلیقه ای است !

به ست بودن دستبند با لوازم عروس توجه کنید!

اگر از دستبند گل استفاده می کنید، یعنی به استفاده از لوازم طبیعی روی آورده اید؛

پس بهتر است لوازم دیگر هم طبیعی باشند.

همچنین برای داشتن دستبند گل، لازم نیست به خرج بیفتید!

به سادگی می توانید دستبند های گل خود را (مطابق آنچه در تصویر آمده) و متناسب با سلیقه خود، در منزل درست کنید.

 

اکسسوری

 

 

اکسسوری عروس ۲۰۱۹

 

برای مشاهده موارد بیشتر، کلیک کنید. 🙂

 

 اکسسوری عروس ۳ : گیره مو

امروزه گیره مو، از تاج عروس نیز مهم تر است و در هر مدل مویی به کار برده می شود.

گیره موهای طبیعی، می تواند زیبایی شما را در شب عروسی تان دو چندان کند.

 

اکسسوری عروس

 

بهتر است از گیره مو با گل طبیعی، برای مراسم های کوچک تر مانند بله برون و عقد محضری استفاده کرد.

 

 اکسسوری عروس ۴ : گوشواره

گوشواره ها یکی از مهم ترین جواهرات روز عروسی هستند و این امر، دو دلیل دارد:

  1. باعث زیباتر نشان دادن فرم صورت شما می شوند.
  2. باعث می شوند که لباس های ساده، بهتر و با شکوه تر به نظر برسند.

هنگام خریدِ این تزییناتِ ضروریِ عروسی، آگاهانه انتخاب کنید.

 

اکسسوری چیست؟

 

چیزی را انتخاب کنید که نشان دهنده سلیقه شخصی شما باشد (نه صرفا مد!)

چه لباسی با یقه بسته و ایستاده و چه لباسی با یقه هفت بپوشید، همواره یک گوشواره مناسب، شکل نهایی شما را برازنده تر می کند.

 

 اکسسوری عروس ۵ : تور عروس

تور سر عروس، بایستی مکمل لباس عروس باشد و از هر جهت با آن تناسب داشته باشد.

اکسسوری عروس

 

اکسسوری عروس ۲۰۱۹

 

برای مشاهده موارد بیشتر، کلیک کنید. 🙂

شاید تور، به تنهایی، زیبا و رویایی باشد اما اگر با لباسی ست شود که به آن نمی‌آید، استایل شما را خراب خواهد کرد.

 

پس به نکات زیر دقت کنید:

 اگر لباسی دارید که پشت آن پنل کار شده‌ای دارد، باید تور سر عروس را به گونه ای انتخاب کنید که روی پنل نیاید و قد تور شما تا بالای پنل باشد.

یا اینکه تور شما انقدر بلند و شفاف باشد، تا پنل به راحتی از داخل آن خودنمایی کند.

 اگر لباس عروس شما ساده است، می‌توانید تور کارشده تری بگیرید.

به همین صورت، برای لباس‌ عروس‌ های مدل‌ دارتر و سنگین‌ تر، تور عروس ساده انتخاب کنید.

ترکیب لباس سنگین و تور کار شده، بیشتر مناسب عروس‌های سلطنتی و برای تشریفات است.

البته به سبک لباس عروستان هم دقت کنید که مجلسی است یا اسپورت و ساحلی. جنس پارچه لباستان هم مهم است

 تورِ سرِ عروسِ خیلی کوتاه که به چانه هم نمی‌رسد و بیشتر شبیه سنجاق سر توری بزرگی است، با لباس عروس یقه بسته ی کار شده، ست می‌شود.

اگر مراسم شما، در خانه یا سالن کوچکی است و فعالیت شما زیاد است، آرایش یک این تور سر عروس را پیشنهاد می‌کند.

 

 

 اکسسوری عروس ۶ : گردنبند

بدون اغراق، یکی از مهم ترین مواردی که بعد از لباس عروس به چشم اطرافیان می آید و می تواند زیبایی عروس خانم را دو چندان کند، استفاده از اکسسوری های عروسه به شکل مختلف (و جواهرات وی) است.

گردنبند یکی از مهم ترین اکسسوری ها برای عروس خانم ها است که به لباس جذابیت دو چندانی می بخشد.

انتخاب گردنبند، متناسب با نوع لباس عروس و سلیقه عروس خانم انجام می شود.

در صورتی که از اکسسوری های طبیعی نظیر گیره موی طبیعی، تاج طبیعی، دستبند گل طبیعی و … استفاده کرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که از گردنبند های  طبیعی نیز غافل نشوید.

 

اکسسوری چیست؟

 

 

 اکسسوری عروس ۷ : انگشتر

قطعا شما یک فرد با سلیقه ای افسانه ای و خاص هستید، که به حسن انتخاب هایتان در ببین اطرافیان زبانزد هستید.

انتخابِ انگشتر های طبیعیِ متناسب با سایر اکسسوری هایتان، می تواند شما را جزو دسته خاص ترین عروس ها قرار دهد.

بهتر است پس از استفاده، انگشترتان (و به طور کلی زیور آلات دست ساز طبیعی تان) را در جای خنک (به غیر از یخچال ) قرار داده و روزی دوبار، آب به آن اسپری کنید.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 3,190
  • بازدید کلی : 14,401